Browsing by Subject Business planning

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 2 of 2
Issue DateTitleAuthor(s)
2002การเพิ่มศักยภาพทางด้านการตลาดผลิตภัณฑ์ผงเมลามีน : กรณีศึกษา บริษัท ไทย เค เค อุตสาหกรรม จำกัดจิรนีย์ สุรเศรษฐ; Jiranee Suraseth; ยุทธนา พงษ์เกษมพรกุล; Yuttana Phongkasepornkul; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2018แผนธุรกิจเพื่อเพิ่มมูลค่าผลิตภัณฑ์ปลาสลิดแปรรูปตามความต้องการของผู้บริโภคพรรณราย แสงวิเชียร; มรกต กําแพงเพชร; แววมยุรา คําสุข; บรรเจิดศักดิ์ สัณหภักดี; ชรินพร งามกมล; กันต์ติกมาฐ รัตนปริญญานุกูล; Pannarai Saengwichian; Morakhot Kamphaengphet; Wawmayura Chamsuk; Benjertsak Sannhapuckdee; Charinporn Gjamkamon; Kantikamart Rattanaparinyanukune; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration