Please use this identifier to cite or link to this item:
https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/2466
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธีรเดช จรัสวิวัฒนศร | - |
dc.contributor.author | สุภาวดี คุ้มราษฎร์ | - |
dc.contributor.author | เพิ่มศิลป์ ยงวงศ์ไพบูลย์ | - |
dc.contributor.author | Threeradat Jarutviwatanasorn | - |
dc.contributor.author | Supawadee Khumrat | - |
dc.contributor.author | Permsin Yongvongphaiboon | - |
dc.contributor.other | Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration. Student of Bachelor of Business Administration. | en |
dc.contributor.other | Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration | en |
dc.contributor.other | Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-13T13:54:32Z | - |
dc.date.available | 2024-07-13T13:54:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/2466 | - |
dc.description | Proceedings of the 7th National and International Conference on "Research to Serve Society", 12 July 2019 at Huachiew Chalermprakiet University, Bangphli District, Samutprakarn, Thailand. p. 792-799. | en |
dc.description.abstract | การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด (Marketing Mix: 7Ps) ที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการบริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัด กลุ่มตัวอย่างที่ใช้ในการศึกษาครั้งนี้ คือ ผู้ที่มาใช้บริการของบริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัด จำนวน 97 ราย โดยใช้แบบสอบถามเป็นเครื่องมือในการวิจัย สถิติที่ใช้ในการวิเคราะห์ข้อมูล ได้แก่ ความถี่ ค่าร้อยละ ค่าเฉลี่ย ส่วนเบี่ยงเบนมาตรฐาน และ การวิเคราะห์การถดถอยพหุคูณ ผลการวิจัยพบว่า ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ บริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล ได้แก่ ช่องทางการจัดจำหน่าย พนักงานให้บริการ และปัจจัยด้านกระบวนการให้บริการ | en |
dc.description.abstract | The objectives of this research were to study the marketing mix factors affecting the customer satisfaction of Pu Chao Container Terminal services. The sample group comprised 97 people who used Pu Chao Container Terminal services. The research tool was questionnaires. Statistics used for data analysis were frequency, percentage, mean, standard deviation and multiple regressions. According to the results, the marketing mix factors affecting the customer satisfaction of Pu Chao Container Terminal services are place, people, process and physical evidence. | en |
dc.language.iso | th | en |
dc.rights | มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ | en |
dc.subject | บริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัด | en |
dc.subject | Pu Chao Container Terminal Services | en |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en |
dc.subject | User satisfaction | en |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en |
dc.subject | Consumer behavior | en |
dc.subject | การขนส่งทางน้ำ – การตลาด | en |
dc.subject | Shipping -- Marketing | en |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ บริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัด | en |
dc.title.alternative | The Marketing Mix Factors Affecting the Customer Satisfaction of Pu Chao Container Terminal Services | en |
dc.type | Proceeding Document | en |
Appears in Collections: | Business Administration - Proceeding Document |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Marketing-Mix-Factors-Affecting-the-Customer-Satisfaction.pdf | 2.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.