Please use this identifier to cite or link to this item: https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/2466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีรเดช จรัสวิวัฒนศร-
dc.contributor.authorสุภาวดี คุ้มราษฎร์-
dc.contributor.authorเพิ่มศิลป์ ยงวงศ์ไพบูลย์-
dc.contributor.authorThreeradat Jarutviwatanasorn-
dc.contributor.authorSupawadee Khumrat-
dc.contributor.authorPermsin Yongvongphaiboon-
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration. Student of Bachelor of Business Administration.en
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administrationen
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administrationen
dc.date.accessioned2024-07-13T13:54:32Z-
dc.date.available2024-07-13T13:54:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/2466-
dc.descriptionProceedings of the 7th National and International Conference on "Research to Serve Society", 12 July 2019 at Huachiew Chalermprakiet University, Bangphli District, Samutprakarn, Thailand. p. 792-799.en
dc.description.abstractการวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด (Marketing Mix: 7Ps) ที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการบริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัด กลุ่มตัวอย่างที่ใช้ในการศึกษาครั้งนี้ คือ ผู้ที่มาใช้บริการของบริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัด จำนวน 97 ราย โดยใช้แบบสอบถามเป็นเครื่องมือในการวิจัย สถิติที่ใช้ในการวิเคราะห์ข้อมูล ได้แก่ ความถี่ ค่าร้อยละ ค่าเฉลี่ย ส่วนเบี่ยงเบนมาตรฐาน และ การวิเคราะห์การถดถอยพหุคูณ ผลการวิจัยพบว่า ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ บริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล ได้แก่ ช่องทางการจัดจำหน่าย พนักงานให้บริการ และปัจจัยด้านกระบวนการให้บริการen
dc.description.abstractThe objectives of this research were to study the marketing mix factors affecting the customer satisfaction of Pu Chao Container Terminal services. The sample group comprised 97 people who used Pu Chao Container Terminal services. The research tool was questionnaires. Statistics used for data analysis were frequency, percentage, mean, standard deviation and multiple regressions. According to the results, the marketing mix factors affecting the customer satisfaction of Pu Chao Container Terminal services are place, people, process and physical evidence.en
dc.language.isothen
dc.rightsมหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติen
dc.subjectบริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัดen
dc.subjectPu Chao Container Terminal Servicesen
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen
dc.subjectUser satisfactionen
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectการขนส่งทางน้ำ – การตลาดen
dc.subjectShipping -- Marketingen
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ บริษัท ปู่เจ้า คอนเทนเนอร์ เทอร์มินอล จำกัดen
dc.title.alternativeThe Marketing Mix Factors Affecting the Customer Satisfaction of Pu Chao Container Terminal Servicesen
dc.typeProceeding Documenten
Appears in Collections:Business Administration - Proceeding Document

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing-Mix-Factors-Affecting-the-Customer-Satisfaction.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.