Please use this identifier to cite or link to this item: https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรพี อุดมทรัพย์-
dc.contributor.authorสิทธิโชค สินรัตน์-
dc.contributor.authorธีร์รัฐ รัฐรวีฐากรณ์-
dc.contributor.authorอดุลย์ นงภา-
dc.contributor.authorRapee Udomsub-
dc.contributor.authorSittichok Sinrat-
dc.contributor.authorTeerat Ratrawetakorn-
dc.contributor.authorAdul Nongpa-
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administrationen
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administrationen
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administrationen
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administrationen
dc.date.accessioned2025-09-24T13:30:07Z-
dc.date.available2025-09-24T13:30:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4580-
dc.descriptionการประชุมวิชาการการวิจัยดำเนินงานแห่งชาติ ประจำปี พ.ศ. 2562 (OR-Net 2019) ภาควิชาวิศวกรรมอุตสาหการ คณะวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ วันที่ 7-8 กุมภาพันธ์ 2562 ณ วินทรี ซิตี้ รีสอร์ต จังหวัดเชียงใหม่ หน้า 166-170.en
dc.description.abstractการวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาปัจจัยในการเลือกผู้ให้บริการโลจิสติกส์ของศูนย์กระจายสินค้าด้วยการประเมินปัจจัยชี้วัดหลักประกอบด้วย 3 ปัจจัยหลัก และปัจจัยรอง 14 ปัจจัย โดยใช้เทคนิคกระบวนการลำดับชั้นเชิงวิเคราะห์เพื่อประเมินผู้ให้บริการโลจิสติกส์พบว่าปัจจัยที่ต้องพิจารณาของปัจจัยตัวชี้วัดด้านประสิทธิภาพการทำงานของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ คือ ความพึงพอใจของลูกค้าและกระบวนการด้านโลจิสติกส์ ปัจจัยตัวชี้วัดด้านทรัพยากรและความสามารถของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ คือ โครงสร้างทรัพยากรและทรัพยากรด้านเทคโนโลยีสารสนเทศ และปัจจัยตัวชี้วัดด้านการบริการของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ คือ การหน่วงเวลาและสิค้าคงคลังและคลังสินค้า ตามลำดับen
dc.description.abstractThe purpose of this research was to investigate the factors determining the logistics service providers of the distribution center by assessing the main factors, including 3 main factors and 14 minor factors, using technique, process, sequence, analysis and evaluation. Logistics providers find that the factors that determine the performance indicators of the service provider. Logistics is the satisfaction of our customers and logistics processes. Factors, indicators, resources and capabilities of logistics providers are the structure of resources and information technology resources. The logistics service indicators of the logistics service provider are delay and inventory and warehouse, respectively.en
dc.language.isothen
dc.rightsมหาวิทยาลัยเชียงใหม่. คณะวิศวกรรมศาสตร์en
dc.subjectการบริหารงานโลจิสติกส์en
dc.subjectBusiness logisticsen
dc.subjectศูนย์กระจายสินค้าen
dc.subjectคลังสินค้าen
dc.subjectWarehousesen
dc.subjectกระบวนการลำดับชั้นเชิงวิเคราะห์en
dc.subjectAnalytical hierarchy processen
dc.subjectการขนส่งสินค้าen
dc.subjectCommercial products -- Transportationen
dc.subjectShipment of goodsen
dc.subjectการกระจายสินค้าจากผู้ผลิตสู่ผู้บริโภคen
dc.subjectPhysical distribution of goodsen
dc.titleการวิเคราะห์ปัจจัยในการเลือกผู้ให้บริการโลจิสติกส์ของศูนย์กระจายสินค้าด้วยการประเมินปัจจัยชี้วัดด้านทรัพยากรและความสามารถ การให้บริการโลจิสติกส์ และประสิทธิภาพen
dc.title.alternativeAnalysis of Factors in Selection Logistics Service Providers (LSPs) of Distribution Centers by Evaluation of Indicators: Resources and Capabilities, Logistics Services, and Performanceen
dc.typeProceeding Documenten
Appears in Collections:Business Administration - Proceeding Document

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anatysis-of-Factors-in-Selection-Logistics-Service-Providers-(LSps)-of-Distribution-Centers.pdf
  Restricted Access
3.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.