Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคชาวจีนผ่านสังคมออนไลน์ : กรณีศึกษา WeChatศุภมาศ สุรกิจสัมฤทธิ์; แววมยุรา คำสุข; สุชารัตน์ กู้เกียรติสกุลมั่น; อาภรณ์ ภู่เผือก; Wawmayura Chamsuk; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2022ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจในการมีส่วนร่วมใช้บริการธุรกิจขนส่งพัสดุของกลุ่มผู้ค้าอีคอมเมิร์ซในประเทศไทยแววมยุรา คำสุข; พัชรา โพชะนิกร; เอกชัย ไชยดา; ธีวินท์ นฤนาท; อนัญญา บรรยงพิศุทธิ์; Wawmayura Chamsuk; Patchara Phochanikorn; Ekachai Chaida; Teewin Narunart; Ananya Banyongpisut; Suan Sunandha Rajabhat University. College of Logistics and Supply Chain; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Rajabhat Rajanagarindra University. Faculty of Humanities and Social Sciences.; Suan Sunandha Rajabhat University. College of Logistics and Supply Chain; Suan Sunandha Rajabhat University. College of Logistics and Supply Chain