Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
中文
English
ไทย
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
HAS(Huachiew Archiving System)
Welcome to our digital repository of Huachiew Chalermprakiet University
Huachiew Chalermprakiet University
Browsing by Subject Consumers' preferences
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 5 of 5
Issue Date
Title
Author(s)
2017
The Effect of Negative Corporate News (NCNs) on Brand Equity and Repurchase Intention among Undergraduate Students at Huachiew Chalermprakiet University
Cai Xu
;
Chan TanTan
;
Fuyuan Ou
;
Huaijun Chen
;
Krittanai Chansrivilai
;
Penpan Apiraktrakul
;
Sadcha Chillatan
;
Conrad U. Aquino
;
Suriya Bootthaisong
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2015
คุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจการท่องเที่ยวแบบพำนัก ระยะยาวในอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวในประเทศไทย
กาญจนา ทวินันท์
;
แววมยุรา คำสุข
;
Kanjana Tawinunt
;
Wawmayura Chamsuk
;
Rajamangala University of Technology Lanna. Faculty of Business Administration and Liberal Arts
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2006
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้บริการโรงแรมและรีสอร์ทขนาดเล็ก ในเขตอำเภอเขาค้อ จังหวัดเพชรบูรณ์
พวงชมพู โจนส์
;
กิ่งอนันต์ ตีทอง
2018
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคชาวจีนผ่านสังคมออนไลน์ : กรณีศึกษา WeChat
ศุภมาศ สุรกิจสัมฤทธิ์
;
แววมยุรา คำสุข
;
สุชารัตน์ กู้เกียรติสกุลมั่น
;
อาภรณ์ ภู่เผือก
;
Wawmayura Chamsuk
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2022
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านแพลตฟอร์มจีนของผู้ประกอบการใหม่ กรณีศึกษา TAOBAO
มรกต กำแพงเพชร
;
ธีร์รัฐ รัฐรวีฐากรณ์
;
บุษบา เถารักตระกุล
;
อัญชลี สมบูรณ์
;
Morakhot Kamphaengphet
;
Teerat Ratrawetakorn
;
Bussaba Thaoraktrakul
;
Anchali Somboon
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration