Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
中文
English
ไทย
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
HAS(Huachiew Archiving System)
Welcome to our digital repository of Huachiew Chalermprakiet University
Huachiew Chalermprakiet University
Browsing by Author Pramote Chudech
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 4 of 4
Issue Date
Title
Author(s)
2020
การประเมินหลักสูตรศิลปศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาการสื่อสารภาษาไทยเป็นภาษาที่สอง หลักสูตรปรับปรุงพุทธศักราช 2560 คณะศิลปศาสตร์ มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ
ปราโมทย์ ชูเดช
;
นริศรา เกตวัลห์
;
วชิรา เจริญจิตร์
;
ศนิชา แก้วเสถียร
;
วนิสา สัมภวะผล
;
Pramote Chudech
;
Narissara Ketawan
;
Wachira Charoenjit
;
Sanicha Kawsathien
;
Wanisa Sumpavapol
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
2015
การประเมินหลักสูตรศิลปศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาภาษาและวัฒนธรรมไทย หลักสูตรปรับปรุงพุทธศักราช 2553 คณะศิลปศาสตร์ มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ
นริศรา เกตวัลห์
;
ปราโมทย์ ชูเดช
;
Pramote Chudech
;
Narissara Ketawan
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
2004
การสร้างแบบฝึกอ่านออกเสียงคำควบกล้ำสำหรับนักศึกษามหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ
ปราโมทย์ ชูเดช.
;
Pramote Chudech
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts
2021
การสร้างแบบฝึกเขียนสะกดคำเพื่อพัฒนาทักษะการเขียนภาษาไทยของนักศึกษาชาวจีนที่เรียนภาษาไทยในฐานะภาษาต่างประเทศ มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ
ปราโมทย์ ชูเดช
;
Pramote Chudech
;
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Liberal Arts