Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018การตลาดคอนเทนต์ยุคการตลาด 4.0วิโรจน์ รัตนสิงห์; ฐานิสร โรจนดิลก; Viroj Rattanasign; Thanisorn Rojanadilok; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Health Up Company Limited
2018ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคชาวจีนผ่านสังคมออนไลน์ : กรณีศึกษา WeChatศุภมาศ สุรกิจสัมฤทธิ์; แววมยุรา คำสุข; สุชารัตน์ กู้เกียรติสกุลมั่น; อาภรณ์ ภู่เผือก; Wawmayura Chamsuk; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2022การพัฒนาช่องทางการจัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์ปลาสลิดในจังหวัดสมุทรปราการไปยังตลาดผู้บริโภคคนไทยสุเมษ เลิศจริยพร; ภัททิตา เลิศจริยพร; ศักชัย อรุณรัศมีเรือง; สุชาติ วัฒกานนท์; อรรถพล ธรรมไพบูลย์; Sumet Lurdjariyaporn; Pattita Lurdjariyaporn; Sakchai Aroonratsameruang; Suchart Watakanont; Utterpon Thumpiboon; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Science and Technology; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2022The Factors Influencing Online Buying and Intention of Online Buying : the Study of Huachiew Chalermprakiet University Thai Studentsพิมสิริ ภู่ตระกูล; Pimsiri Pootrakul; Li Huang He; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration