Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านแพลตฟอร์มจีนของผู้ประกอบการใหม่ กรณีศึกษา TAOBAOมรกต กำแพงเพชร; ธีร์รัฐ รัฐรวีฐากรณ์; บุษบา เถารักตระกุล; อัญชลี สมบูรณ์; Morakhot Kamphaengphet; Teerat Ratrawetakorn; Bussaba Thaoraktrakul; Anchali Somboon; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2015คุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจการท่องเที่ยวแบบพำนัก ระยะยาวในอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวในประเทศไทยกาญจนา ทวินันท์; แววมยุรา คำสุข; Kanjana Tawinunt; Wawmayura Chamsuk; Rajamangala University of Technology Lanna. Faculty of Business Administration and Liberal Arts; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration