Please use this identifier to cite or link to this item: https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4026
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอร่ามศรี เวชโกสิทธิ์-
dc.contributor.authorมุกดา ตันปิติ-
dc.contributor.authorMukda Tanpiti-
dc.contributor.otherHuachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration-
dc.date.accessioned2025-06-19T14:40:48Z-
dc.date.available2025-06-19T14:40:48Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttps://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4026-
dc.descriptionภาคนิพนธ์ (บธ.ม.) (บริหารธุกิจ) -- มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ, 2543en
dc.language.isothen
dc.publisherมหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติen
dc.rightsมหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติen
dc.subjectโรงพยาบาลบางบ่อen
dc.subjectBangbo Hospitalen
dc.subjectความพอใจของผู้ป่วยen
dc.subjectPatient satisfactionen
dc.subjectโรงพยาบาล – บริการผู้ป่วยนอกen
dc.subjectHospitals -- Outpatient servicesen
dc.subjectผู้ป่วยนอกen
dc.subjectOutpatientsen
dc.subjectคุณภาพบริการen
dc.subjectบริการลูกค้าen
dc.subjectCustomer services-
dc.titleความพึงพอใจของผู้ใช้บริการแผนกผู้ป่วยนอก : กรณีศึกษาโรงพยาบาลบางบ่อ จังหวัดสมุทรปราการen
dc.title.alternativeClients' Satisfaction of the Out Patient Service : A Case Study of Bangboo Hospital in Samutprakarn Provinceen
dc.typeIndependent Studiesen
dc.degree.nameบริหารธุรกิจมหาบัณฑิตen
dc.degree.levelปริญญาโทen
dc.degree.disciplineบริหารธุรกิจen
Appears in Collections:Business Administration - Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Clients-Satisfaction-of-the-Out-Patient-Service.pdf
  Restricted Access
17.45 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.