Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015คุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจการท่องเที่ยวแบบพำนัก ระยะยาวในอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวในประเทศไทยกาญจนา ทวินันท์; แววมยุรา คำสุข; Kanjana Tawinunt; Wawmayura Chamsuk; Rajamangala University of Technology Lanna. Faculty of Business Administration and Liberal Arts; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2018คุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าในการใช้บริการศูนย์แนะแนวศึกษาต่อประเทศจีนของ บริษัท โอเรนท์ทัล เอ็ดดูเคชั่น เน็ทเวอค์ จำกัดนํ้าฟ้า แซ่อ่อง; ปรียา เตียงธวัช; แววมยุรา คำสุข; กันต์ติกมาฐ รัตนปริญญานุกูล; Wawmayura Chamsuk; Kantikamart Rattanaparinyanukune; Namfa Sae-Ong; Preeya Tiangtawat; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration