Browsing by Author Rajamangala University of Technology Rattanakosin. Faculty of Business Administration

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 2 of 2
Issue DateTitleAuthor(s)
2019รูปแบบปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของผู้บริโภคในการใช้แอปพลิเคชันอาลีเอ็กซ์เพลสของจีนในประเทศไทยแววมยุรา คำสุข; มรกต กำแพงเพชร; อาภรณ์ ภู่เผือก; ปรียา ศิวเวชช; พัฒนพงศ์ เพ็งจันทร์; ฉัตรแก้ว ฮาตระวัง; Wawmayura Chamsuk; Morakhot Kamphaengphet; Aporn Poopuak; Preeya Siwawej; Phatthanaphong Phengchan; Chatkeaw Hart-rawung; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Rajamangala University of Technology Rattanakosin. Faculty of Business Administration; Suan Sunandha Rajabhat University. College of Innovation and Management
2021แบบจำลองเชิงสาเหตุของปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อผลการดำเนินงานด้านนวัตกรรมของอุตสาหกรรมยานยนต์ไทยพัฒนพงศ์ เพ็งจันทร์; ธีรรัฐ รัฐรวีฐากรณ์; ประนอม ตั้งปรีชาพาณิชย์; Phattanaphoong Phengchan; Teerat Ratrawetakorn; Pranom Thangpreecharparnich; Rajamangala University of Technology Rattanakosin. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Rajamangala University of Technology Rattanakosin. Faculty of Business Administration