Browsing by Subject Corporate image

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2017The Effect of Negative Corporate News (NCNs) on Brand Equity and Repurchase Intention among Undergraduate Students at Huachiew Chalermprakiet UniversityCai Xu; Chan TanTan; Fuyuan Ou; Huaijun Chen; Krittanai Chansrivilai; Penpan Apiraktrakul; Sadcha Chillatan; Conrad U. Aquino; Suriya Bootthaisong; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2016การรับรู้เกี่ยวกับการจัดการโซ่อุปทานสีเขียวและผลกระทบต่อภาพลักษณ์องค์กรอรรถพล ธรรมไพบูลย์; นุช สัทธาฉัตรมงคล; ลาวรรณ์ อนันต์ชลาลัย; Utterpon Thumpiboon; Nush Sattachatmongkol; Lawan Ananchalalai; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2017การรับรู้เกี่ยวกับการจัดการโซ่อุปทานสีเขียวและผลกระทบต่อภาพลักษณ์องค์กร (กรณีศึกษาบริษัท สตาร์บัคส์คอฟฟี่ประเทศไทย จำกัด)อรรถพล ธรรมไพบูลย์; นุช สัทธาฉัตรมงคล; ลาวรรณ์ อนันต์ชลาลัย; Utterpon Thumpiboon; Nush Sattachatmongkol; Lawan Ananchalalai; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2010การสำรวจผลงานวิจัยเกี่ยวกับภาพลักษณ์ของการสื่อสารเพื่อการประชาสัมพันธ์อภิชัจ พุกสวัสดิ์; Apichat Puksawadde; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Communication Arts
2012การสำรวจภาพลักษณ์ของมหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ : ศึกษาเฉพาะกรณี 25 โรงเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายในจังหวัดสมุทรปราการอภิชัจ พุกสวัสดิ์; Apichat Puksawadde; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Communication Arts