Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-3 of 3 (Search time: 0.022 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015คุณภาพการบริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าในธุรกิจการท่องเที่ยวแบบพำนัก ระยะยาวในอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวในประเทศไทยกาญจนา ทวินันท์; แววมยุรา คำสุข; Kanjana Tawinunt; Wawmayura Chamsuk; Rajamangala University of Technology Lanna. Faculty of Business Administration and Liberal Arts; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2004การศึกษาความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวชาวต่างประเทศที่มีต่อการท่องเที่ยวในประเทศไทยวรสิทธิ์ จักษ์เมธา; จีระพรรณ แก่นศึกษา; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2018ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวจีนในการใช้บริการ ALIPAY ที่ร้านสะดวกซื้อเซเว่นอีเลฟเว่นในเขตกรุงเทพมหานครผกามาศ แสงสว่าง; สุชาติ วัฒกานนท์; มรกต กำแพงเพชร; Morakhot Kamphaengphet; Pakamas Sangsawang; Suchart Wattaganon; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration