Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-2 of 2 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019การสร้างอัตลักษณ์ของผลิตภัณฑ์เพื่อยกระดับผลิตภัณฑ์ชุมชนเพชรสมุทรคีรี โครงการเศรษฐกิจชุมชนครบวงจร “บ้านเพชรเพลินดิน”มรกต กำแพงเพชร; ระชานนท์ ทวีผล; ฐิติมา พูลเพชร; นิธิกร ม่วงศรเขียว; Morakhot Kamphaengphet; Rachanon Taweephol; Thitima Pulpetch; Nitikorn Muangsornkhiaw; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Silpakorn University, Phetchaburi. Faculty of Management Science. Department of Business Administration Program in Hotel Management; Silpakorn University, Phetchaburi. Faculty of Management Science. Department of Business Administration Program in Tourism Management; Lampang InterTech College, Bangkok. Business Administration Program in Human Resource Management
2019รูปแบบปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของผู้บริโภคในการใช้แอปพลิเคชันอาลีเอ็กซ์เพลสของจีนในประเทศไทยแววมยุรา คำสุข; มรกต กำแพงเพชร; อาภรณ์ ภู่เผือก; ปรียา ศิวเวชช; พัฒนพงศ์ เพ็งจันทร์; ฉัตรแก้ว ฮาตระวัง; Wawmayura Chamsuk; Morakhot Kamphaengphet; Aporn Poopuak; Preeya Siwawej; Phatthanaphong Phengchan; Chatkeaw Hart-rawung; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Rajamangala University of Technology Rattanakosin. Faculty of Business Administration; Suan Sunandha Rajabhat University. College of Innovation and Management