Please use this identifier to cite or link to this item:
https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4026| Title: | ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการแผนกผู้ป่วยนอก : กรณีศึกษาโรงพยาบาลบางบ่อ จังหวัดสมุทรปราการ |
| Other Titles: | Clients' Satisfaction of the Out Patient Service : A Case Study of Bangboo Hospital in Samutprakarn Province |
| Authors: | อร่ามศรี เวชโกสิทธิ์ มุกดา ตันปิติ Mukda Tanpiti Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration |
| Keywords: | โรงพยาบาลบางบ่อ Bangbo Hospital ความพอใจของผู้ป่วย Patient satisfaction โรงพยาบาล – บริการผู้ป่วยนอก Hospitals -- Outpatient services ผู้ป่วยนอก Outpatients คุณภาพบริการ บริการลูกค้า Customer services ความพอใจของผู้ใช้บริการ User satisfaction |
| Issue Date: | 2000 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ |
| Description: | ภาคนิพนธ์ (บธ.ม.) (บริหารธุกิจ) -- มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ, 2543 |
| URI: | https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4026 |
| Appears in Collections: | Business Administration - Independent Studies |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Clients-Satisfaction-of-the-Out-Patient-Service.pdf Restricted Access | 17.45 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.