Please use this identifier to cite or link to this item: https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4026
Title: ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการแผนกผู้ป่วยนอก : กรณีศึกษาโรงพยาบาลบางบ่อ จังหวัดสมุทรปราการ
Other Titles: Clients' Satisfaction of the Out Patient Service : A Case Study of Bangboo Hospital in Samutprakarn Province
Authors: อร่ามศรี เวชโกสิทธิ์
มุกดา ตันปิติ
Mukda Tanpiti
Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
Keywords: โรงพยาบาลบางบ่อ
Bangbo Hospital
ความพอใจของผู้ป่วย
Patient satisfaction
โรงพยาบาล – บริการผู้ป่วยนอก
Hospitals -- Outpatient services
ผู้ป่วยนอก
Outpatients
คุณภาพบริการ
บริการลูกค้า Customer services
Issue Date: 2000
Publisher: มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ
Description: ภาคนิพนธ์ (บธ.ม.) (บริหารธุกิจ) -- มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ, 2543
URI: https://has.hcu.ac.th/jspui/handle/123456789/4026
Appears in Collections:Business Administration - Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Clients-Satisfaction-of-the-Out-Patient-Service.pdf
  Restricted Access
17.45 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.