Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016B2C 电子商务系统在泰国的营销策略研究——以 TC 系统为例刘丽芳; Pornpan Juntaronanon; พรพรรณ จันทโรนานนท์; เจริญศักดิ์ แสงฉัตรสุวรรณ; 李明强; Li, Mingqiang
2013V公司在云南市场的营销策略研究孙金冬; Sun, Jindong; 马瑞晗; Ma, Ruihan
2008การพัฒนากลยุทธทางการตลาดของบริษัทหลักทรัพย์ ดีบีเอส วิคเตอร์ส (ประเทศไทย) จำกัดสถาพร ปิ่นเจริญ; Sathaporn Pincharoan; ชัยเชษฐ์ ดิเรกสุนทร; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2003ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านถ่ายเอกสารกรณีศึกษา : นิสิตจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยกุศยา ลีฬหาวงศ์; Kusaya Leerahawong; กานติมา จิตต์รุ่งเรืองชัย; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration
2023泰国苏梅岛旅游汉语服务调查研究──以MR. Tu Fishing & Speed Boat Samui Company为例Liu Sen; 刘宝珍; รัตนาภรณ์ สุขสม; Huachiew Chalermprakiet University. College of Chinese Studies
2022การศึกษาวิเคราะห์งานบริการท่องเที่ยวในเกาะสมัย จังหวัดสุราษฎร์ธานี กรณีศึกษาบริษัท Mr. Tu Fishing & Speed Boat Samuiรัตนาภรณ์ สุขสุม; Liu Sen; 刘宝珍; 刘森; Huachiew Chalermprakiet University. College of Chinese Studies. Student of Bachelor of Chinese Studies; ํYunnan University of Finance and Economic. College of Logistics.
2022กิจกรรมการตลาดสำหรับกิจการเพื่อสังคมพวงชมพู โจนส์; นราภรณ์ ธรรมดี; นุช สัทธาฉัตรมงคล; สาริยา นุชอนงค์; Puangchompoo Jones; Naraporn Thammadee; Nush Sattachatmongkol; Sariya Nuchanong; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration; Huachiew Chalermprakiet University. Faculty of Business Administration